vrijdag 17 juli 2015

The one with the birthday gifts

 
Vorige week vrijdag, 10 juli, werd ik twintig. Na eerst een heel mooi cadeau van mijn moeder te hebben gehad. 's Middags ging ik gezellig met vrienden naar het strand om mijn verjaardag te vieren en van het heerlijke weer te genieten. Ook van mijn vrienden kreeg ik super leuke cadeaus en het was dan ook een hele geslaagde dag!
Het donker blauwe jurkje heb ik indirect gekregen van mijn vader. Ik kreeg namelijk geld en mocht zelf iets gaan uitzoeken. Het jurkje zit aan de bovenkant strak en loopt over in een wijde rok. De jurk score je bij de Vila en is er ook in het zwart.
   
 
Mijn mooiste cadeautje heb ik van mijn moeder gehad, namelijk een horloge van 'modemusthaves'. Ik wilde al tijden een zilverkleurig horloge, omdat ik het heel stijlvol vind staan. Ik heb door een ongelukje een groot litteken op mijn pols en ik vind het prettig dat ik deze nu met het horloge kan bedekken. Het fijne aan dit horloge vind ik dat het uurwerk klein is gehouden, mijn pols is namelijk erg dun, waardoor veel horloges niet prettig zitten. Het horloge is simpel gehouden, wat er juist voor zorgt dat ik het zo mooi vind, want het is zeer makkelijk te combineren. Het armbandje dat ik om heb, heb ik een tijdje terug gewonnen bij een winactie van Girlscene en is van het merk Chrysalis.
 
 
Een van mijn beste vriendinnen en ik waren een tijdje geleden aan het grappen over dat we bepaalde dingen niet meer konden doen nu we 'ouder' werden, zoals stoepkrijten op straat. Mijn vriendin had voor mijn verjaardag iets online besteld en had mij van tevoren al verteld dat het niet op tijd zou komen voor mijn verjaardag. Ik was dan ook heel verbaasd toen zij een pakje uit haar tas haalde. Mijn echte cadeau was dan wel niet op tijd, maar ze wilde niet met lege handen aankomen, dus je raadt het al; Ik kreeg stoepkrijt. Mooie kans om toch weer eens het kind in je los te laten en lekker de straat op te gaan! 
 
 
Een ander super leuk cadeautje dat ik van mijn moeder heb gehad is dit blik vol geluk van de Hema, het blik zit vol met leuke en mooie quotes en laat ik daar nu net dol op zijn. De spreuken staan in het teken van geluk en luiden onder andere: 'Geluk is blijven verlangen naar wat je al hebt', 'wees de verandering die je in de wereld wilt zien' en nog 48 andere leuke tekstjes. Naast het blik vol geluk verkoopt de Hema ook het grote vrienden en familiespel. De blikjes kosten slechts 6 euro, dus zijn zeer geschikt om als cadeau te geven aan iemand.
 
 
Omdat mensen het soms moeilijk vinden om te bedenken wat ze me willen geven, zorg ik er altijd voor dat ik van tevoren bedenk wat ik graag zou willen. Dit jaar heb ik iedereen die even niks wist te bedenken verteld dat tegoedbonnen van mijn favoriete winkels erg welkom waren. Ik was dan ook erg gelukkig toen mijn vrienden mij deze tegoedbonnen gaven van onder andere de Douglas en de Vila, zodat ik weer een heerlijke parfum en leuke kleding kan kopen. Daar komt zeker meer over in een volgende post.
  
 
Aangezien ik dol ben op lezen, vond ik het erg leuk toen ik boeken kreeg. Ik heb er de laatste jaren weinig tijd voor gehad, omdat ik hard met school bezig was, maar nu ik vakantie heb kan ik weer volop lezen. Het boek dat bovenop ligt is van Chantal van Gastel en heet 'zwaar beproefd' en gaat over de beproevingen die Isa en Ruben in hun relatie tegenkomen als ze elkaar wat minder zien. Het andere boek is een bijzonder boek. Het boek 'superjuffie!', dat ik heb gekregen van een hele goede vriendin, is namelijk een kinderboek en gaat over een superjuf met super krachten die iedereen te hulp komt. Ik heb dit boek gekregen, omdat ik volgend jaar naar de universitaire pabo ga en hopelijk ook zo'n 'superjuf' word.

 
Wat ik een van de leukste dingen vind aan jarig zijn, zijn de geschreven kaarten die je krijgt. Mensen nemen helaas niet zo vaak meer de moeite om een kaart te schrijven, omdat alles nu via social media gaat. Ik vind een kaart veel persoonlijker en het laat zien dat iemand echt aan je denkt. Tevens bewaar ik kaarten ook altijd en liggen er in de kast zelfs nog kaarten die ik kreeg voor mijn zeventiende verjaardag. Op de linker kaart staat 'gefeliciteerd met jullie huwelijk', een van mijn vriendinnen vindt het namelijk leuk om kaarten te geven die vooral niet met een verjaardag te maken hebben, stiekem heel erg leuk natuurlijk. De middelste kaart vond ik zelf het mooist en komt bij de Hema vandaan. De kaart bevat ook een bon voor een dagje shoppen. De rechterkaart heb ik van mijn moeder gekregen en bevat natuurlijk de liefste tekst.

 
Ik hoop dat jullie met veel plezier deze post hebben gelezen. Ik heb een heerlijke verjaardag gehad waarbij cadeaus zeker niet het belangrijkst waren, maar de gezellige dag met mijn moeder en mijn vrienden. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne dag

Liefs Nikki x
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten