woensdag 12 augustus 2015

The one with the Primark

 
Vandaag een lekkere late post op mijn blog, want na vanmorgen heerlijk uitgeslapen te hebben ben ik in de auto gestapt om naar de Primark te gaan. Na uren rondgelopen te hebben en een aantal dingen gepakt en weer teruggelegd te hebben ben ik met een aantal leuke dingen weer terug naar huis gegaan. Ik had al een aantal shoplogs op YouTube gekeken en een meisje gaf aan dat de papieren zakken niet erg stabiel waren, daar kwam ik ook achter toen ik naar huis fietste en mijn hele tas over straat rolde, maar verder was het een hele leuke dag!

 
Het eerste item wat ik in mijn tas terug vond was dit basic witte t-shirtje, wat door de uitgestoken bloemetjes aan de onderkant van het shirtje en de mouwen weer iets minder basic is, dat is ook meteen wat ik het leukst vind aan dit shirtje. Daarnaast hebben zowel de mouwen als de onderkant van het shirtje een cirkelvormige patroon langs het uiteinde lopen, wat het shirtje nog iets speelser maakt, zonder dit patroon had ik het waarschijnlijk niet gekocht, want ik had elders al een shirtje gezien die hierop leek zonder de bloemetjes, maar wist vanwege de prijs niet zeker of ik het wilde kopen. Verder neigt het shirtje erg naar een crop top, waardoor ik het extra mooi vind om er een hooggesloten jeans of zwarte broek aan te trekken, want zo komt de broek beter tot zijn recht en het topje ook, want met een blote buik vestig je meer daar de aandacht op en dat vind ik persoonlijk zonde. Het leuke aan wit is dat je het overal bij kunt combineren, behalve met crème, toch vind ik het zelf het mooist op zwart, grijs of blauw, dus met die kleuren samen zal je mij vast vaker zien op de blog. Dit witte shirtje koop je voor 8 euro.
 
 
Voordat ik naar de Primark ga, doe ik altijd wat research. Ik vind de winkel zelf namelijk zo groot en chaotisch, dat ik zonder wat leuke items te hebben gezien op internet helemaal de draad kwijtraak. Zo zag ik naast laarsjes ook deze Clarks look-a-likes. Ik wilde namelijk al een tijdje zwarte Clarks, maar ik had er eerlijk gezegd niet zoveel voor over als de vraagprijs. De laarsjes waren veel minder leuk dan op de foto, maar deze gingen zeker met mij mee naar huis, want naast dat ze heerlijk zitten vind ik ze ook nog eens helemaal geweldig. Ik draag erg vaak zwart, maar dat weet ondertussen de hele wereld al, dus voor mij zijn zwarte schoenen altijd welkom. Aangezien deze schoentjes er ook nog eens netjes uitzien, kunnen ze niet alleen mooi onder een jeans, maar ook onder een rokje of jurkje. Deze faux Clarks koop je voor 23 euro.
 
 
We willen er natuurlijk het liefst niet aan denken, maar over ruim een maand is het herfst, beetje jammer natuurlijk, maar het is toch een feit. Ik was al een tijdje opzoek, sinds vorig jaar herfst eigenlijk, naar een sjaal die goed zou passen bij mijn zwarte leren jas en mijn zwarte winterjas. Ik had maar twee criteria; er moest uiteraard zwart in zitten, maar mocht niet helemaal zwart zijn. Vanmiddag kwam ik deze sjaal met zwarte en witte blokjes tegen en voor 6 euro vond ik het een beetje lullig om zonder hem te vertrekken.
 
 
Uiteraard had ik geen tas nodig, maar een combinatie van zwart, wit, grijs en 8 euro maakte mij gewoon heel erg blij. Ook al geldt die laatste niet echt, want ik kwam er pas bij de kassa achter dat het tasje maar 8 euro was. Ook zo'n soort gelijk tasje heb ik ergens anders voor meer geld zien hangen en ondanks dat ik hem heel erg leuk vond, ben ik ook maar gewoon student, en koopverslaafd, dus ik kan me niet alles permitteren wat ik graag wil hebben. Dit is natuurlijk ook gewoon goed, want je moet niet alles kunnen krijgen wat je wil. Dit tasje, wat er naar mijn mening uitziet als een moderne knapzak, heeft zwart als basiskleur en een grijs met wit patroon. Ik vind het vooral erg leuk passen bij een basis outfit met zwart en wit, waardoor het tasje echt een eyecatcher is.
 
Gelukkig heb ik ook nog een broek aan, maar deze heb ik niet bij de Primark gekocht. De broek is van de Vila en de gaten heb ik zelf geknipt. Meer over hoe je zelf makkelijk gaten op je knieën maakt lees je hier; http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/07/the-one-with-diy.html
 
Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen, ik had in ieder geval een geslaagde dag en ondanks dat ik het leuk vind om ook over andere dingen te schrijven, blijven mijn kledingpost en outfits van de dag toch mijn favoriet. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,

Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten