zaterdag 3 oktober 2015

The one with the stripes

 
Zoals ieder meisje dat gek is op kleding wel weet: Het was vandaag Glamourday. Voor degene die niet weten wat dit is, schaam je! Glamourday is een dag waarbij je in heel veel winkels 20% korting krijgt op ieder artikel dat je koopt. Denk aan winkels zoals Hunkemöller, Vero Moda, Vila, Costes en ga zo nog maar even door. Het enige dat je hoeft te doen is de Glamour kopen, zo makkelijk heb je nog nooit goedkoper gewinkeld. Het enige nadeel is natuurlijk dat het drukker dan druk is en jouw lievelingsitem misschien wel voor je ogen wordt weggekaapt. Dit laatste was helaas bij mij het geval. Ik had een onwijs mooie blazer gezien bij de H&M, waar ik normaal gesproken eigenlijk nooit kom, maar deze hadden ze helaas niet meer. Aangezien ik een arm zielig studentje ben, die net een baan heeft heb ik verder dan ook niks gekocht en alleen lekker rond gekeken. Tijdens het winkelen besloot ik dat het misschien leuk was om een keer plaatjes in de stad te schieten en weer een outfit of the day te plaatsen.
 
Ik ben dol op strepen en op jurkjes. Toen deze twee samen kwamen in deze mooie kokerjurk van de Zara was ik ook wel verkocht. Toch was ik aan het twijfelen, want niet iedereen vond hem tof en horizontale strepen zorgen er eigenlijk best vaak voor dat je wat breder lijkt dan je bent. Uiteindelijk heb ik me over laten halen door de mensen die hem wel erg leuk vonden en doordat hij heel erg betaalbaar was. Het fijne aan deze jurk vind ik dat je hem zo makkelijk kunt combineren, want zwart met witte streepjes zijn natuurlijk heel erg basic. Toch vind ik de jurk niet te simpel. Hij heeft een bootkraag, waardoor er net iets meer van je schouders en hals wordt bloot gegeven en hij heeft 3/4 mouwen, dit staat zowel erg casual, als chique. Dit jurkje is zeker een van mijn favoriete items in mijn kast van dit moment. Je scoort dit jurkje bij de Zara voor 14.95. Naast deze kleur hebben ze ook effen zwart.

 
Hier sta ik op een prachtige plek in mijn woonplaats, aan de gracht. Dit grote watersproeier achter mij is onderdeel van een tijdelijk kunstproject. Deze sproeier staat hier dan ook nog niet zo lang. Mijn moeder en ik waren dan ook redelijk geschrokken toen er ineens een straal van vijf meter aan water uit de gracht kwam. Maar het heeft wel een mooi plaatje opgeleverd. Buiten het feit dat ik dol ben op mijn nieuwe jurkje, zijn mijn boots ook nog maar even in mijn bezit. Ik vond dat ik voor aankomend najaar wel echt nieuwe zwarte laarzen nodig had, dus ik besloot even op internet te snuffelen voor een paar leuke. Na een aantal leuke te hebben opgeslagen, kwam ik deze tegen, ik was meteen verkocht! Ze hadden een hoge blokhak en aan de bovenzijde hadden ze een deel van rekbare stof waardoor ze mooi om je enkel heen vallen. Ik heb namelijk zeer dunne enkels waardoor veel laarzen aan de bovenkant heel erg wijd uitvallen. Ze zijn niet van echt leer, zoals ik al zei: arm studentje, maar ik ben er zeker niet minder blij mee. Je besteld deze laarzen bij Bonprix voor 40 euro.
 
 
Zoals ik jullie al in den treuren heb verteld, ben ik gek van kleine simpele zilverkleurige sieraden die bij elkaar passen. Ik vond het dan ook erg leuk om te zien dat er een kettinkje en een armbandje waren met precies hetzelfde figuurtje eraan. Figuurtje? Ja, want ik had namelijk geen idee dat dit een infinity teken was toen ik het kocht. Niet dat het wat uitmaakt, want het maakt het setje er niet leuker of minder leuk op, maar ik was later wel even verbaasd over mezelf dat ik dat niet wist. Het fijne aan dit setje vind ik dat het overal zo goed bij past en helemaal niet zo opvallend is, maar juist een leuke aanvulling. Je koopt beide bij de Six. Het armbandje is 4.95 en het kettinkje 6.95.
 
 
Toen ik met mijn grote liefdes, mijn hakken en jurkje, in de stad liep verbaasde ik me niet alleen over hoeveel mensen er liepen, maar ook over het feit dat er voor een winkel een grote Kerstman stond en een groot bord in de etalage met 'kerst' erop. Ik kon me natuurlijk niet bedwingen, ik heb een kerstverslaving, dus ik moest natuurlijk even op de foto en binnen kijken. Ondanks dat ik niks gekocht heb en het onwijs druk was, heb ik toch genoten van een leuke Glamourday.
 
Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen en dat jullie wel goed geslaagd zijn tijdens de Glamourday. Als je het nou niet wist of bent vergeten, kun je natuurlijk altijd nog de Glamour kopen, want ook op internet geldt de korting als je de codes die je in de Glamour vindt invult. Laat hieronder een leuk berichtje of een tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond, Liefs Nikki x
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten