zaterdag 5 maart 2016

The one with the blouse

Aloha loves en welkom op mijn blog. Zelfs mijn smetvrees vergeet ik als we foto's gaan maken, want ik zou normaal nooit op de grond gaan zitten. Ik had onwijs geluk dat het vandaag veel warmer was dan gister, want anders waren nu mijn billen aan elkaar gevroren. De zon scheen juist heerlijk vandaag en aangezien ik gisteravond gezellig tot laat bij vrienden was, kon ik nu eigenlijk wel wat frisse lucht gebruiken. Je kunt op sommige dagen echt merken dat het over iets meer dan twee weken lente is. Stiekem is de winter voor mijn gevoel best snel gegaan en staat mijn lievelingsseizoen binnen 'no time' voor de deur. Ik heb de krokussen en narcissen al meer dan eens gespot en de zon laat ook steeds meer aan de regen zien dat hij de baas is, dus we gaan de goede kant op!
Bij meer zon en een nieuwe lente hoort natuurlijk een nieuwe zonnebril. Ik heb laatst verteld dat ik helemaal niet met de mode meega, omdat ik gewoon mijn eigen stijl heb en dan loop ik toch weer met een trend van dit jaar op mijn hoofd. Namelijk het zilverkleurig/doorzichtig montuur met zilverkleurige spiegel glazen. Ze worden bij veel winkels aangeboden en ook bij online webshops, zoals 'I want that musthave'. Ik heb deze een maandje terug bij de Pieces gespot, maar vond 17 euro voor een zonnebril een beetje veel geld. Gierige Nederlander of vinden jullie dat ook van prijzig? Toch heb ik hem aangeschaft vorig weekend en ik ben er meer dan blij mee. Het past bij iedere outfit, aangezien de zonnebril zo goed als kleurloos is. Dit is daarnaast ook de eerste zonnebril die ik mezelf écht leuk vind staan en past eigenlijk bij iedereen.
Mijn nieuwe All Stars heb ik vorige week al aan jullie getoond, maar als de zon ook maar een klein beetje schijnt dan ren ik naar de kast en pak ik deze uit de kast. Ik ben zo blij dat ik ze heb gekocht, maar daarnaast ook wel een beetje verdrietig dat ik ook niet meteen Nike's bij de Invito heb gekocht voor de helft van de prijs. Ik vind 17 euro voor een zonnebril niet teveel, maar wil wel twee paar schoenen in één week kopen. Snap jij het nog? Ik draag de All Stars toch het liefst onder een zwarte broek of die nu 'gewoon', coated of nep leer is. All Stars kun je eigenlijk gewoon overal onder dragen en zijn tijdloos, dus twijfel niet als jij van plan bent om jouw vijfde paar aan te schaffen.
 
Het 'key' item van deze blog is toch wel mijn nieuwe blouse van The Sting. Het is een simpel blousje, maar toch was ik al erg lang opzoek naar zoiets en was het moeilijk te vinden. Veel basic item zijn tegenwoordig helemaal niet meer zo basic, want overal zit wel een detail aan, zoals ritsjes, studs, pailletten, andere kleuren knoopjes of het merkje gigantisch afgebeeld etc. Helaas ben ik daar zelf juist helemaal geen fan van. Toevallig kwam ik deze vorig weekend tegen en een veel simpelere houthakkersblouse vind je niet. Ik, nummer één fan van zwart en wit, heb natuurlijk voor deze blouse gekozen, maar ze hadden bij The Sting nog veel meer leuke kleuren. Heb je nog geen houthakkersblouse dan zou ik daar zeker gaan kijken, want dit wordt wat mij betreft weer een echt fijn lente item. De blouse kost 29.95 euro.
Ik had vanmorgen mijn hele outfit al uitgedacht, maar kon maar niet bedenken wat voor sieraden ik geschikt vond om te dragen bij zo'n stoere casual outfit. Ik ben daarom mijn bak met sieraden even helemaal doorgespit en vond deze oude zwarte knopjes van mijn moeder. Knopjes zijn eigenlijk altijd goed, maar vooral leuk voor een stoere casual outfit waarbij je even geen trek hebt in teveel poespas, zodat je in de avond weer flink kunt uitpakken. Wat oorbellen betreft dan.
 
Ik heb mezelf een maand niet-shoppen opgelegd, dus ik moet afkicken. Gelukkig hoorde ik dat er 2 april weer Glamourday is loves, dus dan kan ik mooi wat leuke items scroren in de sale. Volgende week zaterdag ben ik weer terug met een nieuwe blogpost. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk checken jullie morgen ook even de YouTube video. Goodnight loves. Liefs Nikki x
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten