zaterdag 26 maart 2016

The one with the bomberjacket

Aloha loves en welkom op mijn blog. Ik heb gefaald, ik was te zwak. Ondanks mijn verwoede poging om geen kleding te kopen deze maand ben ik toch gezwicht, maar daar vertel ik jullie zo meer over. Zeg eerst maar eens gedacht tegen mijn, van nu af aan, vaste fotoplek. Ik hou heel erg van simpel en minimalistisch, zoals je misschien ook aan mijn instagram kunt zien en daarom heb ik ervoor gekozen om hier voor de aankomende tijd foto's te maken! Lees snel verder om erachter te komen wat ik nieuw heb gekocht.
Zoals de meeste wel zullen weten ging de V&D deze week open voor de opheffingsuitverkoop. Ik besloot een kijkje te nemen, niet om iets te kopen, maar om nog heel even binnen te kijken bij de winkel waar ik best vaak kwam. De Mango en SIX waren uit mijn woonplaats verdwenen, dus de V&D was de enige die deze merken nog verkocht in mijn omgeving. Het was, zoals verwacht, een groot gekkenhuis, dus binnen no-time stond ik weer buiten. Vanwege het zachte lekkere weer besloot ik nog even door de stad te lopen en bij de Vero Moda kwam ik mijn nieuw gekochte item tegen: het bomberjack. Ik had dit item al zo'n twee maanden op mijn lijstje staan, maar kon steeds maar niet de juiste vinden. Ik vind de ouderwetse toch iets te 'gabber', dus besloot ik voor deze rustigere variant te gaan. Ik vind het nu nog iets te koud, dus draag hem nu nog als blazer, maar in de zomer kan hij heerlijk als jasje dienen. Ik ben meer dan gelukkig dat ik mijn shopstop hiervoor heb opgegeven. Het jasje was 26.95 euro bij Vero Moda.
Hoe leuk ik het ook vind om hier foto's te maken, met lekker weer en een mooi zonnetje wordt het iets lastiger. Het dak van deze deels overdekte trap bestaat namelijk voor de helft uit een rooster, vandaar dat ik allemaal vierkantjes op mijn kleding heb. Ik vond het wel creatief. Dit shirtje heb ik twee jaar terug gekocht bij de WE in de zomeruitverkoop. Er was nog één shirtje over, in maat XL, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem heb meegenomen en ik vind het effect van drie maten te groot eigenlijk super leuk onder dit jasje en straks in de zomer is het des te luchtiger.
Wat doe je als je stiekem hoogwater hebt in een broek? Dan sla je de pijpen gewoon twee keer om en doe je alsof het hoort. Ik heb erg veel soorten broeken in mijn kast, maar, maar één 'gewone' high waisted zwarte broek. Deze broek heeft geen lengte maat en valt voor mij, met mijn 1.73, net even te klein uit. Gelukkig hou ik van de pijpenomslag trend, maar ik moest er helaas wel mijn benen voor scheren. Deze broek koop je voor 39.95 euro bij de Vila en is er in verschillende kleuren.
 
 
Hoe denken jullie over het bomberjack? Willen jullie er een aanschaffen of slaan jullie deze trend liever over? Volgende week zaterdag ben ik weer terug met een nieuwe blogpost. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk checken jullie morgen ook even de YouTube video, waar je op instagram nu een vraag kunt achterlaten onder deze foto: https://www.instagram.com/p/BDaTAGxmCTf/?taken-by=victory_by_nikki
Goodday loves. Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten