zaterdag 19 maart 2016

The one with the marble

Aloha loves en welkom op mijn blog. Vandaag is het feest, want dit is het 50ste artikeltje dat ik voor jullie schrijf! Ik ben zo onwijs blij dat ik het gewoon heb volgehouden, ondanks dat ik soms commentaar krijg en nu ook intensief bezig ben met YouTube. Ik wil jullie als lezers en misschien ook kijkers heel erg bedanken voor de steun of je nu vanaf de eerste post leest of pas vanaf nu. Ik waardeer het heel erg. Alsof het was voorbestemd is mijn outfit deze week ook een feestje. Ik had mezelf een maa(rt)nd - 'geen geld aan kleding uitgeven' opgelegd en dit houd ik best goed vol. Toch heb ik twee nieuwe items aan. Hoe? Lees snel verder!
Te beginnen met het key-item van deze blogpost: mijn jumpsuit. Zoals de meeste van jullie wel weten, ben ik zeer actief op instagram. Ik vind het heerlijk om inspiratie op te doen van modemerken en andere bloggers en veel winkels geven op Instagram hun nieuwe collectie weer. Daarnaast worden er ook veel winacties op instagram gehouden. Drie weken geleden besloot ik mee te doen aan een winactie van Y.A.S, een merk van het Scandinavische Bestseller, waar Vero Moda, Pieces en Vila ook onder vallen. Ik was een van de drie winnaressen en mocht iets uitkiezen van de site. Ik koos iets dat al een tijdje op mijn verlanglijstje stond: Dit prachtige zwarte jumpsuit van 100% polyester. Het jumpsuit is mouwloos, dus nog een beetje te koud voor nu, maar ik moest hem gewoon aan jullie laten zien. Aan de achterkant is het jumpsuit een klein stukje open, het broek deel zit strak om je benen en de bovenkant valt iets losser. Van de zomer hoef ik er alleen wat slippertjes onder te doen en ik ben 'good to go'. Dit jumpsuit is verkrijgbaar bij Y.A.S.
Vervolgens had ik gister weer geluk. Gister was in Alkmaar de opening van Costes en naast Vila is Costes echt een van mijn favoriete winkels. De kleding, sieraden, het hele concept spreekt me ontzettend aan. Ik wilde de opening dan ook zeker niet missen. Om half 10, een half uur voor de opening, stond ik voor de winkel. Ik kon door de ramen al zien dat ze niet alleen een geweldige collectie hadden hangen, maar ook nog eens een prachtige inrichting hadden. Ik ging als zesde klant door de deur en kreeg een tegoed kaart van twintig euro, waarmee ik deze geweldige marble sjaal scoorde, die al erg lang op mijn 'wishlist' stond. Ik ben dol op de marble trend, in sieraden, shirts, sjaals etc. Ik vind het allemaal geweldig. Bij het afrekenen kreeg ik een cupcake en een goodiebag bestaande uit een totebag, leuk notitieboekje en een kaart. Ik stapte helemaal gelukkig de winkel uit en ze gaan me zeker geregeld terugzien bij Costes!
Anders dan andere vrouwen bezit ik niet veel sieraden. Ik heb een bakje met lievelingssieraden, allemaal klein en allemaal zilver. Ik sprong vanmorgen dus weer lichtelijk paniekerig mijn moeders sieradendoos in, want ik vond geen sieraden te sober. Wie zoekt, die vindt, dus ik vond na tijden eindelijk deze zwarte bolvormige oorbellen weer terug en vond ze perfect passen bij deze outfit.  
Aangezien het toch gewoon erg koud was, had ik besloten toch even een blazer, dezelfde als vorige week, aan te trekken, die ik tussen de shots kon dragen. Stiekem stond het ook nog eens heel erg leuk op elkaar en besloot ik ook wat foto's met blazer aan te schieten. Meer over de blazer kun je hier vinden: http://victorybynikki.blogspot.nl/2016/03/the-one-with-lbd.html
Daarnaast is het dragen van slippers ook nog een beetje een te enthousiast gegeven, dus trok ik maar weer lekker mijn lakschoentjes aan, die je dan weer hier kunt vinden: http://victorybynikki.blogspot.nl/2016/02/aloha-loves-en-welkom-op-mijn-blog.html
 
Aangezien dit de 50ste post is, wil ik graag van jullie weten of jullie dit een goede lengte vinden of de posts liever iets korter willen zien. Vertel het mij vooral hieronder of op instagram. Volgende week zaterdag ben ik weer terug met een nieuwe blogpost. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk checken jullie morgen ook even de YouTube video. Goodday loves. Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten